vineri, 16 septembrie 2011

Ramasite dintr-o fila

Si aici inchei setul de foto de la munte. Sunt ultimele imagini pe care nu prea le-am putut ordona dupa diverse categorii [plus ca deja sunt altele care abia asteapta sa fie postate (pentru cine vrea sa le vada mai repede DeviantArt)]  

 Fluturasii pentru care am stat sa ma opresc din 10 in 10 metrii sa fac cate o fotografie. Si din cate am facut, multe au iesit miscate (este mai dificil sa lucrezi cu un subiect care nu stie ce face, dar nimic nu-ti da o satisfactie mai mare decat sa vezi ca reusesti ^^)
 Un mic louitor al pietrelor de la cascada. Era foarte vesela sa vada ca cineva ii da atentie, chiar daca s-a speriat dupa primul blitz.

 O panza de paianjen privita de jos (nu stiu cate de clara este chiar si maximizata, asa ca pentru o calitate mai buna CLICK HERE)
 Imaginea pe care eu o numesc "Peisajul apocaliptic" pentru simplu motiv ca norii aceia par a fi in batalia pentru dominare.

Nu sunt eu atat de pasionata de biserica, dar mi s-a parut ca ar arata destul de bine.


~~~~~FIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu