miercuri, 14 septembrie 2011

Un strop de culoare

Ca tot a venit toamna si florile incep sa devina tot mai rare am sa postez cateva din cele mai vechi [tot de la munte (ca am innebunit camera cu inchis-deschis, macro-lanscape, auto-panorama etc)]
Si in caz de nu va e cu suparare, am sa mai adaug descrieri la unele foto (cui nu-i convine, nu citeste ^^ ) 
 Din cate imi spunea bunica pe vremea cand eram de doar un metru, floarea acesta se numeste "Mana Maicii Domnului". Nu stiu daca chiar asa este, dar o oarecare ironie face ca parfumul florii sa fie unul din favoritele mele :))







 Acea mica 'muscatura' din petala a fost facuta de vesnic stresatul meu prieten Gabel cu bricheta in timp ce afuma nervos intreaga fatada a pensiunii :D 



O scurta concluzie: nu stiu cum reusesc, dar mai mereu fac foto florilor roz, desi este una din culorile care nu ma incanta mai mult decat o bluza sintetica :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu